پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۰۶:۲۲

محل شهادت شهدا در خلیج‌فارس گل‌باران شد

باشگاه خبری فراساحل: در مراسم باشکوهی با حضور خانواده معظم شهدا، محل شهادت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در اطراف جزیره فارسی در خلیج‌فارس گل‌باران شد.
هم‌زمان با بیست و نهمین سالگرد شهادت شهدای نبرد مستقیم با امریکا در خلیج‌فارس، در آیینی محل شهادت این شهیدان با بالگرد نیروی دریایی سپاه در اطراف جزیره فارسی با حضور خانواده آن‌ها گل‌باران شد. فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در این مراسم بابیان اینکه شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانش  با خلق حماسه‌ای ابهت پوشالی آمریکای جهان خوار را درهم شکستند، گفت: 16 مهرماه یادآور رشادت‌های شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانش در مدفون کردن هیمنه آمریکا در آب‌های خلیج‌فارس است. سردار علی رزمجو افزود: در این رزم نابرابر شهیدان گُرد، توسلی، شفیعی، مبارکی، آبسالان و محمدی‌ها به فرماندهی نادر مهدوی با ایثار و ازخودگذشتگی بالگرد آمریکایی‌ها را هدف قراردادند و خلیج‌فارس را گورستان آن متجاوزان کردند و خود نیز شهید شدند. وی با اشاره به آمادگی نیروی دریایی سپاه در مقابله با توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: امروز هم دریادلان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی آماده‌تر از گذشته و با اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی و در اختیار داشتن آخرین تجهیزات دفاعی و نیروی انسانی مومن و متعهد آماده نبرد با هر متجاوزی در آب‌های خلیج‌فارس هستند.



  کد خبر : 2481
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :